- Mokyklų, vykdančių ikimokyklinio ir (ar) priešmokyklinio ugdymo programas, veiklos kokybės įsivertinimo metodinės rekomendacijos
- Mokyklos veiklos kokybės tobulinimo planas 2023-2024 m. m.
- Kiekybinis tyrimas “Įtraukiojo ugdymo iššūkiai ir galimybės”
Įsivertinimas yra vienas iš esminių mokyklos veiklos veiksnių, padedančių užtikrinti ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programas vykdančios mokyklos veiklos kokybę. Įsivertinimu siekiama kurti besimokančią bendruomenę, kurioje nuolatinė visos mokyklos bendruomenės refleksija, savianalizė, tarpusavio bendradarbiavimas, dėmesys aktualiems įstaigos veiklos aspektams, lemiantiems ugdymo kokybę, būtų esminiai.
Veiklos kokybės įsivertinimo tikslas – sukurti įstaigoje kokybės siekio kultūrą, į įstaigos tobulinimo procesus įtraukiant visus bendruomenės narius.
Direktoriaus pavaduotoja ugdymui
- Lopšelio-darželio “vaivorykštė” 2022-2023 m. m. Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programas vykdančios mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo ataskaita
- Tėvų klausimyno Veiklos kokybės visuminis įvertinimas rezultatai 2022-2023 m. m.
- Marijampolės vaikų lopšelio – darželio „Vaivorykštė“ Veiklos kokybės įsivertinimo planas 2022-2023 m. m.
- Darbuotojų tarpusavio santykių pobūdis Marijampolės vaikų lopšelyje darželyje “Vaivorykštė”
- Lopšelio-darželio „Vaivorykštė“ 2020-2021-m. m. veiklos kokybės įsivertinimo ataskaita
- Giluminio teminio įstaigos veiklos kokybės įsivertinimo darbo planas 2020-2021 m. m.
- Lopšelio-darželio veiklos kokybės įsivertinimo rezultatai 2019-2020 m. m.