TIKSLAS: tobulinti ugdytinių bendradarbiavimo, komunikavimo, iniciatyvumo, mokėjimo mokytis bei kūrybiškumo galias
IŠŠŪKIS: kaip baltą druską paversti spalvota?
EIGA:
- Apžiūrėti ir aptarti paruoštas priemones( dažai, maišeliai, druska, matavimo samteliai, įvairių dydžių indai);
- Sudaryti veiklos planą;
- Tarpusavyje pasiskirstyti veiklas;
- Sužinoti, kokios spalvos druskos yra daugiausiai, o kurios mažiausiai? Kuria spalva lengviausia nudažyti druską, o kurios reikėjo pilti daugiau ir maišyti ilgiau?
- Pagaminti „terapinį“ spalvotą indelį.
IŠVADOS
Ugdytiniai:
- išgyveno atradimo ir nuostabos džiaugsmą, veikiant su netradicinėmis priemonėmis;
- mokėsi planuoti darbo eigą, pasiskirstyti darbus;
- bandymo keliu sužinojo, kad mažesnis druskos kiekis , naudojant ryškią spalvą, nusidažo greičiau;
- lavino kantrybę, laukdami kol nudažyta druska išdžius;
- prisiminė šiltų ir šaltų spalvų derinimą, spalvotą druską pilstydami į indelius.
IU mokytojos Nijolė ir Rasa