Meniu Uždaryti

STEAM veikla „Kieno ilgiausios kojos?“ „Ančiukuose“

TIKSLAS: plėtoti matematinius gebėjimus taikant įvairius ugdymo elementus: projektinis darbas, probleminis mokymas, tyrinėjimas.

IŠŠŪKIS: sužinoti, kurio vaiko ilgiausios kojos.

EIGA:

  • Apžiūrėti grupėje esančius matavimo prietaisus, sužinoti jų pavadinimus, išsiaiškinti veikimo būdus.
  • Tariantis su visa veiklos dalyvių grupe sudėlioti darbų eigą.
  • Išsiaiškinti, kaip tinkamai matuoti vaikų kojas, matuoti ir užsirašyti gautus skaičius.
  • Kieno kojos ilgiausios? Kieno trumpiausios?
  • Projektinis kūrybinis  darbas „Skulptūra ilgiausioms ir trumpiausioms kojoms“.

IŠVADOS:

  • Vaikai susipažino su matavimo prietaisais liniuote ir matavimo rulete, išmoko jais naudotis;
  • Susipažino su darbo eigos planavimu, tačiau buvo reikalinga suaugusiojo pagalba;
  • Prisiminė jau žinomus skaitmenis ir susipažino su naujais;
  • Sužinojo apie ilgio matavimo vienetus- centimetras, metras.
  • Lavino kūrybiškumą gamindami skulptūrą.

IU mokytojos N. Piliponienė ir R. Savickienė

Skip to content