TIKSLAS: plėtoti matematinius gebėjimus taikant įvairius ugdymo elementus: projektinis darbas, probleminis mokymas, tyrinėjimas.
IŠŠŪKIS: sužinoti, kurio vaiko ilgiausios kojos.
EIGA:
- Apžiūrėti grupėje esančius matavimo prietaisus, sužinoti jų pavadinimus, išsiaiškinti veikimo būdus.
- Tariantis su visa veiklos dalyvių grupe sudėlioti darbų eigą.
- Išsiaiškinti, kaip tinkamai matuoti vaikų kojas, matuoti ir užsirašyti gautus skaičius.
- Kieno kojos ilgiausios? Kieno trumpiausios?
- Projektinis kūrybinis darbas „Skulptūra ilgiausioms ir trumpiausioms kojoms“.
IŠVADOS:
- Vaikai susipažino su matavimo prietaisais liniuote ir matavimo rulete, išmoko jais naudotis;
- Susipažino su darbo eigos planavimu, tačiau buvo reikalinga suaugusiojo pagalba;
- Prisiminė jau žinomus skaitmenis ir susipažino su naujais;
- Sužinojo apie ilgio matavimo vienetus- centimetras, metras.
- Lavino kūrybiškumą gamindami skulptūrą.
IU mokytojos N. Piliponienė ir R. Savickienė