Uždaviniai:
- skatinti domėjimąsi augalais stebint ir pažįstant pagrindines augalų augimo ir vystymosi sąlygas.
- susipažinti su ekologiniais veiksniais (šviesos, šilumos, vandens), darančiais įtaką augalų augimui.
- patyriminės veiklos metu ugdyti gamtojautą, atsakomybę gamtai, kūrybiškumą ir savarankiškumą.
Eiga:
- nulipdyti iš molio arba plastilino puodynę, kurioje sodins svogūną ir augins laiškus;
- prižiūrėti ir stebėti savo augalą;
- matuoti su liniuote ir tarpusavyje lyginti užaugintus svogūno laiškus, išrinkti aukščiausią, žemiausią, daugiausia laiškų priauginusį svogūną;
- gaminti sumuštinius iš savo svogūno laiškų- pjauti, tepti, barstyti ir pateikti.
Išvados:
- Sužinojo ir įsitikino, kad augalui užauginti reikia daug žemės, šviesos ir vandens. (Kai kurių vaikų svogūnai nesudygo, nes per maži vazonai, nepakankamai laistė ir pan.)
- Mokėsi matuoti liniuote, lyginti, įvardijant koks (aukštas, plonas, žemas, storas ir pan.), prisiminė skaitmenis didėjimo ir mažėjimo seka.
- Patyriminės veiklos metu prisiminė saugaus elgesio su aštriais daiktais bei higienos taisykles, ragavo naujų skonių, sužinojo apie vitaminų svarbą.
„Ančiukų“ grupės mokytojos